Історія вантажівок, їх вплив на автовишки

Автомобільна галузь постачає основні служби Української економіки за рахунок перевезення великих партій сировини, і готової продукції, від заводів до місць роздрібної торгівлі. Автовишки, є частиною комплекту допоміжних засобів механізації монтажних і вантажно-розвантажувальних робіт. Водії автовишок повинні дотримуватися стандартів, щоб збільшити продуктивність за годину робіт на спецтехніці.

Історія появи автовишок

До 1900 більша частина вантажів переміщалася з використанням залізничного транспорту. Невелика кількість вантажівок, що існували тоді, були новинками.

історія появи автовишок

З 1910 року, розвиток ряду технологій поклав початок руху до сучасної транспортної галузі. З приходом бензину серйозно збільшилася потужність двигунів внутрішнього згоряння, і перевезення автомобільним транспортом набирає популярність. У 1914 налічувалося майже 100 тис. автомобілів. Проте, тверді шини, погані сільські дороги, і максимальна швидкість 24 км / год і раніше обмежують використання вантажного автотранспорту.

Перша світова війна стимулювала зростання кількості вантажних автомобілів та їх використання в зв’язку з вантажонасиченням залізниць. Саме в ці роки, з’явилися пневматичні шини, здатні витримати більш важкі навантаження.

1920 ознаменував ряд досягнень, таких як поліпшення сільських доріг, впровадження дизельних двигунів і стандартизацію вантажних автомобілів і причепів. Перевага автотранспорту стала очевидною.

Оскільки, як і автомобільні крани, автогідропідіймач (автовишка) є стріловою вантажопідйомної технікою, то пращур у них загальний – примітивний стаціонарний кран з ланцюговим приводом. Пізніше ланцюги були замінені тросами, і техніка стала працювати від сили пари, але принцип неможливості стиснення рідини був узятий за основу роботи техніки порівняно недавно – в XX столітті. Гідравлічний привід – це обов’язкова умова роботи автовишки, оскільки цей вид техніки призначений для підйому людей на висоту – тут потрібна велика точність і надійність. Якщо кран або екскаватор може бути канатним, то підйомник обов’язково повинен бути гідравлічним. Перша автовишка в тому вигляді, в якому ми її знаємо, була випущена Ленінградським заводом в 1960 році, то була автовишка ліктьова – з потужною стрілою, що складається, проте потужність перетину стріли передбачала не тільки велику масу підйомного обладнання, а й високий ступінь надійності. Такі автовишки колінчастого типу існують донині, однак існує і більш зручний варіант виконання стріли – телескопічний. Якщо на початку і навіть у середині XX століття використання колінчастого АГП не викликало великих труднощів в силу невисокої щільності забудови міст і відносно невеликого транспортного потоку, то сьогодні в умовах міста більш затребувана автовишка телескопічна, яка в процесі роботи займає стільки місця, скільки вимагають її габарити з урахуванням виставлених опор. Більше простору для розкладки телескопічної стріли не потрібно. Однак, від колінчастих автовишок відмовлятися поки ніхто не збирається, адже це незамінні помічники в тих випадках, коли маса вантажу досить велика, або його потрібно підняти на велику висоту.

Назад
Icon Form